99,7% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam2351Nie polecam7

Zgodność z opisem
5
Koszt wysyłki
5
Obsługa kupującego
5

Serwis

Nie musisz już szukać serwisu w Twojej okolicy!  


7 lat doświadczenia na rynku i profesjonalni serwisanci z ponad 15-letnim stażem.

W naszym serwisie mieliśmy już tysiące zadowolonych klientów - Ty też możesz do nich dołączyć.

 

Zadzwoń do nas i zapytaj o cenę naprawy Twojego urządzenia.

 

 


 

Nasze punkty napraw!

   

Gliwice, ul. Zwycięstwa 52a

Gliwickie Centrum Handlowe


Adres mailowy: serwisgch@gmail.com

Numer telefonu: (22) 250 95 61

Poniedziałek - Piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:00 - 13:00

Ekspresowe naprawy stacjonarne, naprawy wysyłkowe. 

    

Zabrze, ul. Średnia 1


Obok targowiska pod Ratuszem


Numer telefonu: 534-167-999

Poniedziałek - Piątek: 09:00 - 17:00
Sobota: 09:00 - 13:00 

Naprawy stacjonarne.


 

Czym się zajmujemy? 

 Wymiana uszkodzonych wyświetlaczy,

 Wymiana gniazd ładowania,

 Zdejmowanie blokad sim-lock i Google (FRP),

 Wymiana głośników i mikrofonów,

 Wymiana wbudowanych baterii, 

 Naprawa telefonów po zalaniu,

 Odzyskiwanie danych,

 Wgrywanie oprogramowania,

 Naprawa laptopów, nawigacji i sprzętu elektronicznego.


 

Jak działa naprawa wysyłkowa?

  1. Zadzwoń i zapytaj o koszt i termin naprawy urządzenia.

  2. Zapakuj bezpiecznie urządzenie do wysyłki.

  3. Na adres e-mail otrzymasz od nas etykietę potrzebną do naklejenia na paczkę, którą odbierze od Ciebie nasz kurier.

  4. Gdy tylko otrzymamy Twój telefon to od razu przystąpimy do diagnozy i naprawy sprzętu. W razie jakichkolwiek problemów będziemy Cię od razu informować.

  5. Po naprawieniu i sprawdzeniu urządzenia wyślemy je do Ciebie na podany adres kurierem.

 


 

Jak zapakować bezpiecznie urządzenie do wysyłki?

  1. W razie możliwości zabezpiecz swoje urządzenie folią bąbelkową, jest ona bardzo dobrym zabezpieczeniem w przypadku transportu i ewentualnych turbulencji przesyłki.

  2. Zapakuj zabezpieczone urządzenie w karton.

  3. Do kartonu możesz włożyć np. papier, aby nic w środku nie latało - jest to ważne tym bardziej jeżeli telefon jest w częściach.

  4. Zapakowane urządzenie najlepiej okleić taśmą klejącą, aby karton nie rozpadł się w trakcie transportu.

  5. Na adres e-mail otrzymasz list przewozowy, który trzeba wydrukować i nalepić na przesyłkę.

 


 

Wszystko ustalone z serwisantami?

Koszt wysyłki urządzenia w dwie strony to tylko 29zł.


Kurier odbiera od Ciebie paczkę i przywozi naprawiony telefon do Twojego domu lub firmy.

Za wszystko zapłacisz przy odbiorze!

Nie musisz już wychodzić z domu i szukać serwisu w swoim mieście.

 


 

Informacje o naprawie gwarancyjnej

 

 Ile posiadam gwarancji na zakupiony produkt?


Okres gwarancji na produkt został zapisany w karcie gwarancyjnej, która została wysłana razem z zakupionym produktem lub wydana bezpośrednio w sklepie.

Na nowe produkty udzielamy gwarancji 12 lub 24 miesięcznej.
Na używane produkty udzielamy gwarancji 3 miesiecznej.
Klienci dokonujący zakupu na firmę i pobierający fakturę VAT otrzymują gwarancję 12 miesięcy przy zakupie nowych telefonów. 

 

 Gdzie należy wysłać telefon?


Zapakowany bezpiecznie sprzęt należy wysłać na adres:

PREMIUM GSM Agata Rejdak
ul. Zwycięstwa 52a, 44-100 Gliwice

 

 Co jest potrzebne do naprawy gwarancyjnej?


 Zapakowane bezpiecznie urządzenie, aby uniknąć uszkodzeń podczas wysyłki lub bezpośrednie zgłoszenie się do serwisu w Gliwicach.
‧ Dane osoby wysyłającej - aby ułatwić kontakt w sprawie naprawy należy podać swoje dane personalne jak imię, nazwisko, numer kontaktowy oraz adres zwrotny.
‧ Opis usterki - aby naprawa przebiegła jak najszybciej prosimy o szczegółowy opis usterki/problemu, który wystąpił podczas użytkowania sprzętu. Proszę pamiętać, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez użytkownika sprzętu.
‧ Karta gwarancyjna dołączona przy zakupie produktu, znajduje się w niej numer identyfikacyjny urządzenia i okres udzielonej gwarancji.
‧ Dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura VAT potwierdzająca zakupienie produktu.

 

 Gdzie mogę dowiedzieć się jak przebiega naprawa?


Wszelkie informacje na temat przebiegu naprawy gwarancyjnej udziela serwis w Gliwicach pod numerem (22) 250 95 61.

 

 Skąd dowiem się, że sprzęt został naprawiony?


Po zakończonej naprawie gwarancyjnej serwis skontaktuje się dzwoniąc lub wyśle wiadomość tekstową na numer telefonu, który został podany przy składaniu reklamacji.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl