premium-gsm
100,0% kupujących poleca tego sprzedawcę

Polecam2162Nie polecam1

Zgodność z opisem
5
Czas wysyłki
5
Koszt wysyłki
4.9
Obsługa kupującego
5

Smartfony

Inne

Kontakt

Zwroty i reklamacje

ZWROT TOWARU

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru zakupionego na odległość w terminie 14-tu dni od otrzymania przesyłki tzn. towar został dostarczony na przykład przez kuriera, czyli klient nie miał szansy zapoznać się z nim przed zakupem.
  2. Towar zwracany powinien być w takim stanie w jakim otrzymał go klient tzn. musi posiadać wszystkie naklejone pierwotne folie na urządzeniu, komplet akcesoriów, oraz wszystkie dokumenty otrzymane wraz z towarem.
  3. Sprzęt zakupiony w sklepie stacjonarnym nie podlega zwrotu.
  4. Sprzęt nie powinien być aktywowany w przypadku urządzeń Apple.

 

REKLAMACJE/GWARANCJA

  1. Okres gwarancji na produkt został zapisany w karcie gwarancyjnej, która została wysłana razem z zakupionym produktem lub wydana bezpośrednio w sklepie.
  2. Na nowe produkty udzielamy gwarancji 12 lub 24 miesięcznej.
  3. Na używane produkty udzielamy gwarancji 3 miesiecznej.
  4. Bezpiecznie zapakowany sprzęt do naprawy gwarancyjnej należy wysłać pod adres 
    PREMIUM GSM Agata Rejdak 
    ul. Zwycięstwa 52a, 44-100 Gliwice
  5. Rzeczy/dokumenty potrzebne do naprawy gwarancyjnej:
    ‧ Zapakowane bezpiecznie urządzenie, aby uniknąć uszkodzeń podczas wysyłki.
    ‧ Dane osoby wysyłającej - aby ułatwić kontakt w sprawie naprawy należy podać swoje dane personalne jak imię, nazwisko i numer kontaktowy.
    ‧ Opis usterki - aby naprawa przebiegła jak najszybciej prosimy o szczegółowy opis usterki/problemu, który wystąpił podczas użytkowania sprzętu. Proszę pamiętać, że naprawie gwarancyjnej nie podlegają uszkodzenia spowodowane przez użytkownika sprzętu.
    ‧ Karta gwarancyjna dołączona przy zakupie produktu, znajduje się w niej numer identyfikacyjny urządzenia i okres udzielone gwarancji.
    ‧ Dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura VAT potwierdzająca zakupienie produktu.
  6. Wszelkie informacje na temat przebiegu naprawy gwarancyjnej udziela serwis w Gliwicach pod numer 881-494-262.
  7. Po zakończonej naprawie gwarancyjnej serwis skontaktuje się dzwoniąc lub wyśle wiadomość tekstową na numer telefonu, który został podany przy składaniu reklamacji.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl