
INFORMACJE O WYSYŁCE
- Wszystkie zakupione towary ze statusem dostawy 24h zakupione przed godziną 13-tą są wysyłane tego samego dnia poprzez kuriera inPost.
- Towary ze statusem dostawy 24h zakupione pomiędzy godziną 13-tą, a 16-tą są wysyłane tego samego dnia poprzez kuriera DHL.
- Wysyłane są towary za które otrzymaliśmy już wpłatę lub ich płatność jest przy odbiorze.
- Towary wysyłane do paczkomatów są pakowane do godziny 13-tej.
- Towary wysyłane poprzez Pocztę Polską pakowane są do godziny 17-tej.
- Kurier zazwyczaj dostarcza towar na następny dzień roboczy.
- Zakupiony towar w paczce jest zabezpieczany przed uszkodzeniem za pomocą folii bąbelkowej.
- Na paczce pod ochronną warstwą streczu i taśmy firmowej zawsze znajduje się naklejka plombująca zawartość.
- Przy odbiorze paczki prosimy sprawdzić czy nie jest ona z zewnątrz uszkodzona lub naruszona przez osoby trzecie.
- Jakiekolwiek naruszenie paczki należy zgłosić od razu przy kurierze lub w paczkomacie, późniejsza reklamacja w sprawie uszkodzenia paczki lub braku zamówionego towaru nie jest rozpatrywana.
- Wszystkie paczki są rejestrowane przez nas w firmach przewozowych więc mają Państwo dostęp do informacji o przesyłce.
ŚLEDZENIE PACZEK
- Kurier DHL - https://sprawdz.dhl.com.pl/
- Kurier inPost i Paczkomaty - https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
- Poczta Polska - https://ecommerce.poczta-polska.pl/pl/obsluga-wysylek/emonitoring
ODBIÓR OSOBISTY
- Zamówiony towar z odbiorem osobistym zazwyczaj znajduje się w naszym sklepie stacjonarnym w Gliwicach, przed obiorem prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
- Proszę pamiętać, że odebrać osobiście może tylko osoba która zakupiła dany towar na podstawie weryfikacji tożsamości.
- Jeżeli towar ma zostać odebrany przez inną osobę niż w zamówieniu to prosimy o taką informację w komentarzach do zamówienia.